علل و درمان نفخ بین بیماران PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل و درمان نفخ بین بیماران PKD

بدون شک هر گونه علائم از PKD به کیفیت زندگی فقرا، و تورم نیز یک استثنا. شما در حال تجربه همان مشکل؟ در حال حاضر در مورد علل و درمان نفخ در بیماران مبتلا به PKD یاد بگیرند.

علل تورم در PKD

همانطور که همه ما می دانیم، PKD است کیست های متعدد با اندازه های مختلف مشخص می شود. با گذشت زمان، این کیست ها بزرگ و بزرگ تر، که بدون شک در ارگان ها و بافت های اطراف فشار تبدیل شده است. هنگامی که معده مبتلا شده است، بیماران مبتلا به نفخ معده تجربه PKD. این ممکن است بیشتر آشکار در زمانی که بیمار با داشتن وعده های غذایی.

به این دلیل که برخی موارد از PKD توسعه به تدریج بیماری کلیوی به دلیل عملکرد کلیوی همچنان به از دست دادن، شما باید به دلیل تجمع زائد و آب اضافی و علائم دیگر. اگر آب اضافی در معده تجمع می یابد و در نتیجه نفخ در PKD. در این صورت، برخی از بیماران PKD ممکن است از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ را تجربه کنند.

تورم PKD درمان

اگر ما تنها تورم ناشی از PKD در نظر بگیرید، ما بر این باور است که بهترین درمان بدان معنی است که می تواند کمک به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD.

در این صورت، توصیه می کنیم طب میکرو چینی Osmotherapy معمولا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری استفاده می شود. این توسعه های جدید از طب سنتی چینی است. در مقایسه با گیاهان خوراکی چینی دارویی برای بیماران PKD خواسته می شود روی تخت دراز می کشید به آن را. دو کیسه های پر از گیاهان دارویی چینی پردازش در بیماران مبتلا به کمر. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم توسط کلیه ها که به پوست نفوذ میکند، انجام و پس از آن انجام توابع خاص به تدریج کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه است.

با بهبود کارکرد کلیه نه تنها تورم، همچنین سایر علائم PKD خواهد شد، رها شده و درمان از ریشه. اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، لطفا با ما برای صورتی که دوست دارید تماس بگیرید، ما خوشحال به کمک هستند.

 





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، نفخ علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: